Spam abuzand de numele Ministerului Finantelor

-------- Forwarded Message --------
From: Ministerului Finantelor Publice <preluari.firme@yahoo.com>
Reply-to: <preluari.firme@yahoo.com>
To: undisclosed-recipients : ;
Subject: PRELUARI societati comerciale cu datorii mari
Date: Mon, 10 Aug 2009 12:28:42 +0800



Avem solutii. Cum este posibil?

Companiile ce inregistreaza datorii catre terti (stat, banci, parteneri) se indreapta, de cele mai multe ori, spre o directie fatala,
care intr-un final afecteaza atat creditorii, cat si debitorii.

Solutiile strategice oferite de catre compania noastra au in vedere preluarea responsabilitatilor cu care se confrunta aceste societati comerciale,
si gestionarea profesionala a crizei prin care o astfel de entitate juridica trebuie sa treaca.
Preluarea firmelor cu datorii se face cu respectarea legislatiei in vigoare; solutiile oferite exprima 100% siguranta. Garantia transferului o reprezinta, nu doar experienta de peste 15 ani, ci si faptul ca fiecare operatiune va fi asigurata de un Contract de garantie, ce va confera siguranta impotriva oricaror deficiente juridice.


  Preluari societati comerciale cu datorii in conditii avantajoase,legal prin Registrul Comertului.Rapiditate si Seriozitate:
 
Contact: preluari.firme@yahoo.com

Contact: 0768 131 891

Program de lucru: August 10, 2009
Luni - Vineri: 9:00 - 17:30

Multumim pentru intelegere
Ministerului Finantelor Publice

In functie de situatie, un consultant comercial se poate deplasa oriunde in tara.


Copyright c 2009 Reinvent Strategies. Toate drepturile rezervate.

Un comentariu:

Buxa spunea...

Tocmai am primit si eu un astfel de email si nu m-am abtinut sa nu trimit mai departe la ministerul finantelor. Am impresia ca nesimtirea romaneasca a ajuns si in mediul electronic sa fie din ce in ce mai prezenta. Cred ca atunci cand o sa primesc si spamuri de la guta si salam am sa imi bag restrictii pe domeniul .ro.