Spam de la Axico Grup

-------- Forwarded Message --------
From: Mitroescu Marius <marius@axicogrup.ro>
To: office@axicogrup.ro
Subject: colaborare- prezentare Axico Grup
Date: Mon, 4 May 2009 15:00:27 +0300

Buna ziua,         stim ca nu aveti prea mult timp de pierdut; priviti cu atentie prezentarea din atasament; Da putem imprima direct petalele florilor naturale si nu numai; ne-am gandit ca prea multe detalii, privind materiale, dimensiuni,  DPI, mai stiu eu ce, plictisesc si obosesc in acelasi timp, de aceea lasam fotografiile sa vorbeasca;    cel mai bine, in momentul in care aveti nevoie de un produs care sa va promoveze ( fie el un pix sau o bricheta personalizata, un parasolar auto, fie un stand expozitional sau un roof-top) , nu exitati sa ne contactati;   Orice este unic. Ne-am gandit sa va livram unicitatea. Ne-am nascut dintr-o idee si am devenit ideea insasi;


Suntem ideea unica care va produce imaginea


cu stima   Marius Mitroescu Axico Grup 0747 811 690 www.axicogrup.ro

Niciun comentariu: